POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.supergroup.si (v nadaljevanju: trgovine) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
S spletno trgovino supergroup.si upravlja podjetje (v nadaljevanju tudi » ponudnik ali vseinsevec.si)«) SUPERGROUP Matija Götz s.p., Ulica herojev 2, 8210 Trebnje, matična številka: 9499857000, davčna številka: SI36208337, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
1. POSTOPEK NAKUPA
Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna, je pa priporočljiva saj omogoča hitrejšo izvedbo naslednjega nakupa. Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti). V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka.
Plačilo je možno z neposredno bančno transakcijo na podlagi predračuna, po povzetju, z gotovino ob osebnem prevzemu, s kreditno kartico ali preko Paypal-a.
Naročilo se začne z izbiro želenega izdelka, in sicer s klikom na gumb “Izberite možnosti” ali “Dodaj v košarico. Za nakup zadošča že en izdelek. Ko izdelek dodate vam stran pokaže pojavno okno ob desni strani s košarico kjer si lahko ogledate dodane izdelke, nadaljujete v košarico ali nadaljujete na zaključek nakupa. Lahko pa košarico tudi zaprete in nadaljujete z nakupom v trgovini. Na strani Košarice lahko spremenite količino izdelkov ali izdelke odstranite s košarice. Ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice se lahko pomaknete na naslednji korak s klikom na gumb “Nadaljuj na zaključek nakupa”. Sledi vnos osebnih podatkov in naslova dostave ter izbor načina plačila. Ko vpišete vse podatke in preverite vsebino košarice lahko postopek nakupa zaključite s klikom na gumb “Kupite sedaj”. Pred klikom na gumb še enkrat preverite pravilnost podatkov saj bo s tem vaše naročilo zaključeno in boste na mail naslov prejeli podatke naročila.
Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili neposredno po vnosu podatkov. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na telefonsko številko +386 64 164 808 ali na e-naslov info@supergroup.si.
Po opravljenem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o naročilu z napotki za plačilo predračuna, v kolikor ste izbrali to možnost, naročilo s podatki pa se shrani tudi v arhivu ponudnika. Do teh podatkov in drugih shranjenih evidenc lahko kadarkoli dostopate na podlagi pisnega zahtevka, poslanega na info@supergroup.si ali na naslov podjetja.
V kolikor ste po odaji naročila opazili napako v vašem naročilu nam lahko to sporočite na e-naslov info@supergroup.si.
TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA
Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila v “Košarici” in na strani “Zaključek nakupa”, na podlagi katerega lahko preveri izbrano blago, ki ga je dodal v košarico. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. Prav tako se mu ob vpisu napačnih podatkov ali neizpolnjenem polju ob oddaji naročila pojavi obvestilo kjer so navedene napake. V kolikor kupec naročila ne želi oddati, lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.
2. CENE
Vse navedene cene so v evrih (EUR), z vključenim DDV. Podjetje SUPERGROUP Matija Götz s.p. je zavezanec za davek na dodano vrednost.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.
3. GARANCIJA
Zagotavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. SUPERGROUP Matija Götz s.p. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravila/zamenjala v garancijskem roku (30 dni).
Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu ali drug zakonsko določen garancijski rok, ostali izdelki imajo garancijski rok predpisan s strani proizvajalca, skladno z zakonom ob naslednjih pogojih:
- pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
- v garancijski dobi sme servis opravljati le pooblaščeni serviser oz. SUPERGROUP Matija Götz s.p.
- izdelek ne sme biti mehansko poškodovan; izdelek morate uporabljati skladno z navodili.
4. NAČIN PLAČILA, POTRDITEV PLAČILA IN RAČUN
Način plačila je možen s kreditno kartico, preko neposredne bančne transakcije na podlagi predračuna, preko Paypal-a ali po povzetju. V primeru plačila po povzetju (z izjemo pri osebnem prevzemu) se dostavi obračuna dodaten strošek 1,20€ (cena z DDV), ki predstavlja strošek dostavljalca pri takem načinu plačila.
Rok za plačilo je 2 delovna dneva po prejemu predračuna.
Originalni račun bo v fizični obliki, priložen k dostavljenem fizičnem izdelku. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za naročen izdelek ob prevzemu blaga.
Na računu so razčlenjeni vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
Naročilo skupaj z računom se hrani v arhivu podjetja. Na pisno zahtevo kupca na naslov info@supergroup.si ali SUPERGROUP Matija Götz s.p., Ulica herojev 2, 8210 Trebnje, Slovenija.
5. DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE
Dostava izdelkov naročenih v spletni trgovini v Sloveniji znaša 3,70€ (cena z ddv).
Pri nakupu nad 100 € je poštnina brezplačna.
Rok dostave je 1 do 3 delovnih dni od naročila, ali plačila predračuna ali dlje, če je tako navedeno pri izdelku. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
NAČIN DOSTAVE
Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije d.o.o., zato za dostavo veljajo njihovi pogoji poslovanja. V izrednih primerih bo dostavo izdelka opravilo drugo dostavno podjetje, v tem primeru bo naročnik o spremembi dostavljalca obveščen po telefonu ali preko elektronske pošte.
Če smatrate, da dostavljalec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da izkoristite polje “Stanovanje” pri podatkih dostave.
Naročen izdelek ali storitev lahko po dogovoru tudi sami prevzamete na naslovu SUPERGROUP Matija Götz s.p., Ulica herojev 2, 8210 Trebnje. V primeru osebnega prevzema bo ponudnik kupca po telefonu obvestil, ko bo blago pripravljeno za prevzem.
Naročila iz tujine izven EU obravnavamo posamično in pred pošiljanjem kontaktiramo stranko glede stroškov poštnine. Naročilo lahko oddate na info@supergroup.si.
Dalj časa nedobavljiv izdelek bo začasno umaknjen iz ponudbe v spletni trgovini.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Ko vam je paket dostavljen in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@supergroup.si ali po telefonu na številko +386 64 164 808. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, poštne nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.
6. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAROČILA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje SUPERGROUP Matija Götz s.p., da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka 138. člena ZVPot-1 ali z nedvoumno izjavo iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
- po elektronski pošti: info@vseinsevec.si ali
- pisno po priporočeni pošti na naslov: SUPERGROUP Matija Götz s.p., Ulica herojev 2, 8210 Trebnje
Obrazec za vračilo si lahko prenesete TUKAJ.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju SUPERGROUP Matija Götz s.p. ali osebi, ki jo SUPERGROUP Matija Götz s.p. pooblasti za prevzem blaga nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz 134. člena zega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje SUPERGROUP Matija Götz s.p. nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Prejeto plačilo se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil.
Možnost vračila ne velja za artikle kateri niso bili vrnjeni oz. nismo bili pravočasno obveščeni o odstopu od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega, ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
VRAČILO ARTIKLA ZA PRAVNE OSEBE
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na +386 64 164 808 ali nam pišete na info@supergroup.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
7. REKLAMACIJE
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga kot je navedeno vprvem odstavku 78. člena ZVPot-1.
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
- zahteva od SUPERGROUP Matija Götz s.p., brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
- zahteva od SUPERGROUP Matija Götz s.p., znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Kupec mora ponudnika obvestiti o odstopu od pogodbe ter izdelek skupaj z računom vrniti na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
V primeru, da kupec vrne poškodovano ali rabljeno blago, si ponudnik v skladu z ZVPOT-1 pridržuje pravico uveljavljanja zahtevka za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
8. VARNOST
Spletna stran s trgovino uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
9. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu.
Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z GDPR in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.
Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini. Ob prvem obisku lahko zavrnete piškotke, s pomočjo katerih se nalagajo vaši podatki na brskalniku. Če se strinjate z uporabo, potrjujete, da ste prebrali Pogoje poslovanja tega spletnega mesta in dajete soglasje k zbiranju in uporabi osebnih podatkov.
(Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Uredba EU 2016/679)
V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Uredbo (EU) 2016/679 po 25. 05.2018 mora podjetje SUPERGROUP Matija Götz s.p., Ulica herojev 2, 8210 Trebnje, Spletna trgovina supergroup.si za obdelavo osebnih podatkov svojih kupcev in obiskovalcev pridobiti soglasje za obdelavo osebnih podatkov.
Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi katerega so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.
Pri vpisu v e-mail novice in pridobitev kupona za popust bomo zbirali in obdelovali naslednje osebne podatke:
- Ime in priimek
- E-mail naslov
Podjetje SUPERGROUP Matija Götz s.p., Ulica herojev 2, 8210 Trebnje, www.supergroup.si, kot upravljalec zbirk osebnih podatkov, sme pridobljene podatke uporabiti in obdelovati v skladu z določili predpisov o varstvu osebnih podatkov za vse spodaj navedene namene in komunikacijske kanale:
- upravljanje baze podatkov in pošiljanje ponudb
- izvajanje marketinških aktivnosti – oglaševanje
- analiziranje in proučevanje nakupovalnih navad
- spremljanje in beleženje dostavljivosti poslanih e-poštnih sporočil (ali jih je imetnik prejel)
- spremljanje in beleženje, katere vsebine je imetnik e-poštnega naslova odprl oziroma prebral (spremljanje klikov na spletne povezave, vsebovane v e-poštnih sporočilih )
- izvajanje dodatnih ponudb
- izvajanje nagradnih iger in sodelovanje na promocijskih dogodkih, ki vključujejo žrebanja in objavo podatkov o izžrebancih ter zbiranje osebnih podatkov na promocijskih dogodkih.
Pri nakupu v Supergroup.si bomo zbirali in obdelovali naslednje osebne podatke:
- Ime in priimek
- Naslov
- Poštna številka
- Kraj
- Telefon
- E-mail naslov
Podjetje SUPERGROUP Matija Götz s.p., Ulica herojev 2, 8210 Trebnje, www.supergroup.si , kot upravljalec zbirk osebnih podatkov, sme pridobljene podatke uporabiti in obdelovati v skladu z določili predpisov o varstvu osebnih podatkov za vse spodaj navedene namene in komunikacijske kanale:
- upravljanje baze podatkov in pošiljanje ponudb,
- izvajanje marketinških aktivnosti – oglaševanje
- analiziranje in proučevanje nakupovalnih navad
- izvajanje dodatnih ponudb
- spremljanje in beleženje dostavljivosti poslanih e-poštnih sporočil (ali jih je imetnik prejel)
- spremljanje in beleženje, katere vsebine je imetnik e-poštnega naslova odprl oziroma prebral (spremljanje klikov na spletne povezave, vsebovane v e-poštnih sporočilih )
- pošiljanje reklamnih sporočil preko pošte
- pošiljanje SMS sporočil
- izvajanje nagradnih iger in sodelovanje promocijskih dogodkih, ki vključujejo žrebanja in objavo podatkov o izžrebancih ter zbiranje osebnih podatkov na promocijskih dogodkih.
Zbrane osebne podatke bomo skrbno hranili in obdelovali dokler obiskovalec ali kupec Spletne trgovine Vse In Še Več ne bo zahteval izbrisa oziroma se ne bo odjavil.
Zloraba podatkov
Zavezujemo se, da bomo varovali vaše osebne podatke v skladu z GPDR. V kolikor bi prišlo do zlorabe podatkov, vas bomo o tem obvestili na vaš e-poštni naslov v najkrajšem možnem času, vendar ne kasneje kot v 72 urah od ugotovitve zlorabe.
10. ODVEZA ODGOVORNOSTI
(1) Vsebino, objavljeno na spletni strani ponudnika, ni dovoljeno uporabljati in reproducirati.
(2) Ponudnik zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani. Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje strani ter nezmožnosti dostopa do informacij na teh spletnih straneh ter njihove uporabe. Ponudnik ne odgovarja za morebitne viruse, ki bi se k uporabnikom preselili s te spletne strani, zato uporabnikom priporoča da svojo programsko opremo ustrezno zavarujejo pred virusi pred morebitnim prenosom s te spletne strani.
(3) Uporabniki uporabljajo vso objavljeno vsebino na lastno odgovornost. Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnike napoti na druge strani svetovnega spleta in ne prevzema nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino.
(4) Ponudnik ali katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne strani ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh ponudnika ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.
(5) Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le če so podani pogoji za bistveno zmoto v skladu z določili OZ. Kot bistvena zmota se šteje zmota v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
(6) Ponudnik ni odgovoren za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik pred objavo pregleda mnenja in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ni odgovoren za informacije v mnenjih in ne sprejema nikakršne odgovornosti, ki bi izvirala iz informacij v mnenjih.
(7) Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila.
(8) Slike artiklov so dejanski prikaz artiklov, vendar se lahko odtenek barve artiklov za odtenek razlikuje od prikazanega na ekranu potrošnika (različne barvne nastavitve ekranov).
Trgovec stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko trgovcu sporoči na kontaktne naslove.
(9) Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine.
11. PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina je last podjetja SUPERGROUP Matija Götz s.p., Ulica herojev 2, 8210 Trebnje, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last ponudnika in se ne smejo uporabljati brez njegovega izrecnega dovoljenja.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
12. PRITOŽBE IN SPORI
Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Novem mestu. Ponudnik skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
V skladu z zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): http://ec.europa.eu/odr.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte info@supergroup.si ali na poštni naslov SUPERGROUP Matija Götz s.p., Ulica herojev 2, 8210 Trebnje, ali osebno na naslovu ponudnika.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
13. DRUGE INFORMACIJE
ROK DOBAVE
Rok dobave naročenih izdelkov je do 10 delovnih dni. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu o nameravanem roku dostave.
KODA ZA POPUST
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine www.supergroup.si in je časovno omejena.
Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.
Uporaba kode za popust:
• Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno.
Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
• V istem koraku v polje koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. Istočasno ni možno koristiti več kod za popust.
Nato kliknite gumb Uporabi.
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil.
Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
• Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Opredelitev skladnosti blaga:
Jamčimo neoporečnost dobavljenega blaga v skladu s podatki, ki so navedeni pri izdelkih.
Blago je skladno s pogodbo, če:
- ustreza opisu, vrsti, kakovosti in količini, kot je dogovorjeno v pogodbi,
- je primerno za namen, za katerega se običajno uporablja blago iste vrste,
- ima kakovost in delovanje, ki sta običajna za tovrstno blago in ki ju potrošnik lahko razumno pričakuje,
- je dostavljeno skupaj z vso dodatno opremo, navodili za uporabo in drugimi dokumenti, kot je navedeno v pogodbi.
2. Rok za uveljavljanje pravic:
- Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o tem obvesti prodajalca v dveh letih od prejema blaga.
- Če se neskladnost pojavi v roku enega leta od prejema blaga, se domneva, da je neskladnost obstajala že ob dobavi, razen če prodajalec dokaže drugače.
3. Pravice potrošnika:
Če blago ni skladno s pogodbo, ima potrošnik pravico zahtevati:
- Brezplačno popravilo ali zamenjavo blaga, razen če to ni mogoče ali bi povzročilo nesorazmerne stroške,
- Sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od pogodbe in vračilo kupnine, če:
- popravilo ali zamenjava nista mogoča,
- popravilo ali zamenjava ne bi bila izvedena v razumnem roku,
- bi povzročila znatne nevšečnosti za potrošnika,
- neskladnost ni bila odpravljena po dveh ali več poskusih popravila.
14. UPRAVLJAVEC SPLETNE TRGOVINE
Upravljavec spletne trgovine na spletni strani www.supergroup.si je SUPERGROUP Matija Götz s.p. Ulica herojev 2, 8210 Trebnje
Podatki o upravljavcu:
Naziv podjetja: SUPERGROUP Matija Götz s.p.
Naslov: Ulica herojev 2, 8210 Trebnje
Matična številka: 9499857000
Davčna številka: SI36208337
Zavezanec za DDV: DA
Telefon: +386 64 164 808
E-pošta: info@supergroup.si
Transakcijski račun: IBAN SI56 6100 0002 8559 766 (DH d.d.)
Podjetje je bilo v poslovni register Slovenije vpisano 10. 10. 2023 pod zaporedno številko 316-06-02325-2023/2.
Zadnji pregled: November 2024